środa, 23 stycznia 2013

Hello everybody!


Witamy Wszystkich!
Jesteśmy nową grupą , która zajmuje się tłumaczeniem mang na język polski. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu, a jeśli nie, to trudno się mówi... . Na stronie Centrum-mangi.pl znajduje się już pierwsza manga tłumaczona przez Nas! Mianowicie Słodkie Słodkie Czary! Na razie jest rozdział pierwszy, ale być może wkrótce pojawi się ich więcej. Do zobaczenia wszystkim!


                                                             TSUKI. 

5 komentarzy:

  1. Będę pierwsza, która podziękuje za zaopiekowanie się tym projektem:) Specjalizuję się w czytaniu manhw i dobrych mang:D
    Anime strasznie mi się spodobało, ale mangę z chęcią przeczytam. Czytam już kilka stronek, oderwać się nie mogę.
    Od razu mówię, że chcę drugi rozdziałek^^
    Wytrwałości życzę, bo wiem ile was to kosztuje, robię przy manhwach, więc wiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z tego co wiem chyba zaczęto już tłumaczyć drugi rozdział, ale nie jestem pewny. Starałem się znaleźć jakąś mangę, która jest fajna i ludzie chętnie by ją przeczytali. Miałem trochę obaw, bo niby nie było jej nigdzie po polsku, a mogła być już przecież tłumaczona.W sumie od tej pory mnie to dziwi ,że nikt się nie podjął.
      Dziękuję Ci z całego serduszka jeszcze raz. <3 Prawdzie mówiąc już mi się odechciało pod koniec pierwszego rozdziału, ale muszę wiedzieć kim jest ten Pier (czy jak mu tam, oglądałem tylko 7 odcinków anime) i która z nich w końcu zostanie tą królową! :D

      Usuń
  2. Pierre jest ogrem:D
    Ogółem mogę ci polecić parę dobrych manhw, które są warte uwagi^^
    Z tego co wiem z eng subu wykorzysta Vanile do niecnych celów.
    Nie wiem jak to będzie z fabułą, bo epów jest 50 a tomów tylko 8.
    Fushigi yuugi tez miało 50 epow a aż 18 albo 19 tomów:D
    Hwang Mi ri i Han Yu Rang robią dosyć ciekawe projekty.
    Wpadnij na Denki Monogatari albo na centrum mangi poszukaj^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pytanko. Czy wasza grupa pozostanie w takim składzie czy będziecie przyjmować nowych ludzi? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyjecie? Bo już rok mija, a następnego rozdziału nie widać :(

    OdpowiedzUsuń